Posted in: Tekno

Aplikasi Foto Bokeh di HP Android dan iPhone Terbaik

Terapkan ini, yang hanya tersedia di iOS, dapat digunakan di iPhone. Walaupun iPhone yang digunakan bukan iPhone X, berikan masih boleh membuat kesan bokeh dengan menggunakan appliques pasar Editor Foto Bokeh.

Semua kesan aplikasi boleh ditambah dengan satu sentuhan. Dalam versi percuma, aplikasi ini mempunyai pilihan 60 kesan. Begitu banyak, bukan?

Baca: Aplikasi karaoke luar talian

Tetapi jika memberi tidak berpuas hati dengan 60 kesan, berikan boleh digunakan applique pasar Editor Foto Bokeh dengan membeli versi premium dengan harga $ 2.99. Dalam versi lengkap ini, anda akan mendapat 200 kesan yang berbeza dan pilihan untuk membuat gambar dan lebih cantik sebelum membagikannya di Instagram atau media sosial yang lain. Terapkan dalam hanya tersedia untuk peranti yang menjalankan iOS.

Pad DSLR belakang kabur belakang

Aplikasi seterusnya untuk membuat kesan bokeh dari telefon pintar Android adalah Latar Belakang Kamera DSLR Blur. Pentadbir aplikasi ini sangat mengesyorkan warna foto menjadi kesan bokeh.

Siapa yang memulakan? Kerana aplikasi ini memberikan kekaburan yang hampir sama profesionalnya dengan kamera merakam DSLR. Yang cawangan memberikan pilihan pilihan bahagian foto di mana memberikan keinginan mengubah kabur dan hasilnya dapat dilihat dengan serta-merta.

Browser itu, aplikasi ini secara automatik dapat membuat kabur yang tidak mutiara rumit untuk disiapkan. Dan tentu ratus, tidak perlu takut jika foto memberi kelhatan balsu, aplikasi ini melengkapkan ciri penunjuk kabur dengan mana memberi dapat mengubah kabur yang memberi mahukan. Kekaburan dapat dibuat seperti yang dikehendaki. Mudah, bukan?

Kamera Google

Salah satu kelebihan telefon pintar berasaskan Android, tidak memberikan terlalu banyak perhatian untuk memaparkan aplikasi pasaran khas untuk membuat kesan bokeh pada foto. Anda hanya perlu menggunakan Kamera Google, yang boleh dimuat turun secara percuma dari Playstore.

Aplikasi ini sangat ringkas, ringkas, dan juga mempunyai banyak ciri keren, salah satu adalah kesan lensa kabur untuk foto bokeh Untuk memberikan tidak mutiara untuk mengedit, cukup pilih mod kabur lensa sebelum memberikan mengambil tunduk kepada ikuti arahannya.

Hasil dari kesannya, beri hasil foto yang dipisahkan dari latar belakang, seperti foto bokeh. Tetapi mesti diingat bahawa aplikasi ini masih menjadi beban untuk telefon pintar Google Pixel dan Nexus.

Google Apps untuk Google Play di Google Play untuk telefon bimbit Muat turun Android untuk telefon bimbit dengan kesan foto untuk foto dan aplikasi untuk Google Apps.

Gunakan Foto Penyunting pada PhotoDirector
Terapkan Penyunting Photo pada PhotoDirector

Aplikasi seterusnya adalah PhotoDirector, yang mempunyai beberapa ciri untuk membuat salah satu adalah kesan foto bokeh. Tetapi aplikasi ini tidak membebankan untuk mengambil gambar bokeh.

Di PhotoDirector, berikan boleh ciri-ciri hebat seperti kesan penyesuaian suara, penyesuaian tepu, kesan langsung, kolaj, dan kesan HDR.

Anda juga dapat menggunakan alat penyuntingan penyingkiran yang sedar kandungan untuk objek objek dari foto. Hasil daripada ciri ini, memberi penampilan seperti memberi diri sendiri di tempat yang sangat sibuk.

Penyemak imbas mempunyai banyak ciri di atas, masih ada pelbagai ciri yang memberikan pelbagai lapisan gambar menjadi satu gambar, jadi foto yang dihasilkan akan sangat cantik.

Zum Kamera FX

Aplikasi ini mempunyai ciri khas yang menyokong penyuntingan, seperti fotografi, termasuk kesan bokeh. Aplikasi ini merangkumi fungsi seperti pelbagai mod pemotretan dan tetapan umum (ISO, kecepatan rana, fokus pendedahan, dan jarak).

Sejauh menyunting gambar, aplikasi ini sangat profesional. Anda dapat menggunakan alat, memilih dulang pembakar, memilih waktu, pembuat kolaj, HDR Mode Pro, dan pengaktifan suara.

Penyemak imbas dari ini, terdapat beratus kesan lain, termasuk kesan bokeh, retro, holga, iomo, hipster dan sticker. Aplikasi bertaraf 5/4/5 ini merangkumi paket yang lebih ringan dengan penyuntingan gambar. Sangat sesuai untuk mereka yang mempunyai hobi penyuntingan gambar android penuh.

Baca juga: